تیر ۰۶۱۴۰۱
 

مطب دکتر جعفر دارابی با تخصص رواندرمانی و تخصص هیپنوتیزم درمانی در تهران

رزرو نوبت  تهران ۴۴۰۳۰۷۱۹

نظرم در مورد دکتر فرهنگ هولاکویی

دکتر هلاکویی یکی از نوابغ علوم انسانی است..او در رشته های روانشناسی،جامعه شناسی و اقتصاد تحصیل کرده است ولی بیشتر به عنوان روانشناس در ایران شناخته میشود.دکتر هلاکویی در مشاوره خانواده و فلسفه زندگی بی نظیر است و اینجانب که در بهترین دانشگاههای ایران تحصیل کردم و بهترین اساتید روانشناسی مثل دکتر سعید شاملو در تهران،دکتر محمد مهدی خدیوی زند در مشهد و دکتر اصغر رضویه در شیراز را شاگردی کردم و خیلی های دیگر،،ایشان را بسیار باسواد و علمی دیدم و نقش زیادی در رشد فکری جامعه ایرانی داشته است..

به اعتقاد من رک بودن و صادق بودن،دلسوزی و عاطفی بودن در عین علمی بودن از ویژگیهای شخصیتی هلاکویی عزیز است.من از طریق برنامه های ایشان خیلی از او آموختم .. ایشان و دکتر نهضت فرنودی که او هم بی نظیر یا کم نظیر است..تا کنون از سمت این دو عزیز مراجعان زیادی به من معرفی شدند و تشکر از این دو عزیز دانشمند..

دکتر هلاکوئی با نام کامل فرهنگ هلاکوئی نایینی به انگلیسی Farhang Holakouee در ۱۰ شهریور ۱۳۲۳ در شیراز متولد شد.

هلاکویی دارای مدرک دکترا در رشته جامعه‌شناسی و سه کارشناسیِ ارشد در رشته‌های روان‌شناسی، اقتصاد و مشاوره ازدواج، خانواده و کودکان است.

او پیش از انقلاب استاد دانشکده علوم اجتماعی در دانشگاه تهران بوده‌ است.

او دو پسر به نام های پرهام و فرید دارد.

دکتر هلاکویی پس از به پایان بردن تحصیلاتش در دانشگاه یوتا، آمریکا در سال ۱۳۵۳ به ایران بازگشت. مدتی سرپرست کمیته فرهنگی ـ اجتماعی در معاونت برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری سازمان رادیو و تلویزیون ملی ایران بود اما پس از چند سال به‌دلیل اختلاف نظر با مسئولان تلویزیون، به آمریکا بازگشت.

او در حال حاضر در لس آنجلس، کالیفرنیا ساکن می باشد.

هلاکوئی در حال حاضر مدیر مرکز بهزیستی بورلی هیلز است و به‌عنوان مشاور ازدواج، خانواده و کودکان در این مرکز مشغول فعالیت است.

از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون برنامه تلویزیونی و همچنین رادیویی رازها و نیازها را اداره و اجرا می‌کند که تاکنون شمار تماس گیرندگان آن به بیش از ۲۷۰۰۰ نفر رسیده‌است.

فرهنگ هلاکوئی در سال ۱۳۹۲ رادیویی فارسی‌زبان برای ایرانیان در شهر لس آنجلس تاسیس کرد که هنوز مشغول به کار است..

کلمات کلیدی:دکتر هلاکویی،دکتر فرهنگ هلاکویی،دکتر هولاکویی،دکتر فرهنگ هولاکویی،روانشناس مورد تایید دکتر هلاکویی دکتر هولاکویی،زندگینامه دکتر فرهنگ هلاکویی،مشاور و روانشناس مورد تایید دکتر هلاکویی هولاکویی در تهران در ایران،دکتر هلاکویی،دکتر فرهنگ هلاکویی،دکتر هولاکویی،دکتر فرهنگ هولاکویی،روانشناس مورد تایید دکتر هلاکویی دکتر هولاکویی،زندگینامه دکتر فرهنگ هلاکویی،مشاور و روانشناس مورد تایید دکتر هلاکویی هولاکویی در تهران در ایران،دکتر هلاکویی،دکتر فرهنگ هلاکویی،دکتر هولاکویی،دکتر فرهنگ هولاکویی،روانشناس مورد تایید دکتر هلاکویی دکتر هولاکویی،زندگینامه دکتر فرهنگ هلاکویی،مشاور و روانشناس مورد تایید دکتر هلاکویی هولاکویی در تهران در ایران،دکتر هلاکویی،دکتر فرهنگ هلاکویی،دکتر هولاکویی،دکتر فرهنگ هولاکویی،روانشناس مورد تایید دکتر هلاکویی دکتر هولاکویی،زندگینامه دکتر فرهنگ هلاکویی،مشاور و روانشناس مورد تایید دکتر هلاکویی هولاکویی در تهران در ایران،دکتر هلاکویی،دکتر فرهنگ هلاکویی،دکتر هولاکویی،دکتر فرهنگ هولاکویی،روانشناس مورد تایید دکتر هلاکویی دکتر هولاکویی،زندگینامه دکتر فرهنگ هلاکویی،مشاور و روانشناس مورد تایید دکتر هلاکویی هولاکویی در تهران در ایران،دکتر هلاکویی،دکتر فرهنگ هلاکویی،دکتر هولاکویی،دکتر فرهنگ هولاکویی،روانشناس مورد تایید دکتر هلاکویی دکتر هولاکویی،زندگینامه دکتر فرهنگ هلاکویی،مشاور و روانشناس مورد تایید دکتر هلاکویی هولاکویی در تهران در ایران،دکتر هلاکویی،دکتر فرهنگ هلاکویی،دکتر هولاکویی،دکتر فرهنگ هولاکویی،روانشناس مورد تایید دکتر هلاکویی دکتر هولاکویی،زندگینامه دکتر فرهنگ هلاکویی،مشاور و روانشناس مورد تایید دکتر هلاکویی هولاکویی در تهران در ایران،دکتر هلاکویی،دکتر فرهنگ هلاکویی،دکتر هولاکویی،دکتر فرهنگ هولاکویی،روانشناس مورد تایید دکتر هلاکویی دکتر هولاکویی،زندگینامه دکتر فرهنگ هلاکویی،مشاور و روانشناس مورد تایید دکتر هلاکویی هولاکویی در تهران در ایران،

 دیدگاه خود را نویسید

(لازم)

(به صورت محرمانه باقی می ماند)

*