شهریور ۱۸۱۴۰۱
 

تیک در کودکان…

آیا تاکنون متوجه یک نوع تیک در کودکتان شده اید؟اتفاقی مانند پرش ابرو و یا برهم زدن پی در پی پلک چشم و یا هر حرکتی که به صورت غیر ارادی و تکراری از او رخ میدهد؟ اگر چنین چیزی را در کودکتان مشاهده کرده اید،ضروری است که او را در اولین فرصت نزد یک روانکاو خوب ببرید.اختلال تیک عصبی به ویژه در کودکان بی تردید مقدمه بروز حالات عصبی بیشتری در دوران بزرگسالی آنهاست و کیست که انکار کند زندگی اجتماعی در دوران جدید طلب می کند،افراد بدون هر نوع اختلال فیزیکی و روحی در عرصه زندگی و شهروندی خود ظاهر شوند.پس بدین ترتیب است که ما به شما توصیه می کنیم مسائلی مانند بروز اختلال تیک در کودکان را خیلی جدی بگیرید و اگر ساکن پایتخت هستید فورا سراغ بهترین روانپزشک در تهران بروید.

تیک عصبی در کودکان چیست؟

به مجموعه کارهای غیر ارادی و تکراری که در کودک به صورت ناگهانی بروز کرده و رفتار و کنش های عادی او را متاثر می کنند، تیک عصبی گفته می شود.

انواع تیک

تیک های عصبی هم مانند بسیاری از اختلالات عصبی دیگر ،انواع و اقسامی دارند که به فراخور هر کدام باید راه درمانی منحصربفردی را پیش گرفت.اما در مجموع از انواع تیک کودکان میتوان به تیک های صوتی و حرکتی اشاره کرد.

تیک صوتی

اگر کودک یک کلمه و یا واژه را زیاد استفاده کند و یا به شکل غیرواقعی ادای گریه کردن در هر صحبتش باشد و یا آخر حرف و کلمات دیگران را بکشد ،می توان نام این مثال های آزار دهنده را تیک صوتی نامید.

تیک حرکتی

اگر کودک حرکت هایی مانند ادا در آوردن، زبان درازی،تنگ کردن چشم، خشک کردن لب ها با پشت دست را به صورت مکرر انجام دهد یعنی دچار تیک حرکتی شده است.

عوامل موثر بر ایجاد تیک ها

بروز اختلال تیک عصبی در کودکان عوامل متعددی دارد اما از عمده ترین این عوامل می توان به استرس در کودکان اشاره کرد. والدین اگر دقت کنند کودکانشان در همه حال تیک ندارند پس بهتر است مسئله را ریشه یابی کنند.

راه حل درمان

بسیاری از افراد می پرسند آیا راه درمان قطعی و بی بازگشت برای تیک عصبی کودکان وجود دارد؟در پاسخ به این پرسش باید بگوییم اگر از ریشه یابی مشکل کودک خود عاجز هستید تنها کافیست او را نزد یک روانپزشک و یا به فراخور نوع اختلالش،نزد یک روانکاو خوب  ببرید. کافیست به مطب این پزشک دارای تخصص مراجعه نموده و کودک خود را معالجه کنید.

این قطعی است که اختلالاتی نظیر تیک عصبی در کودکان راه های درمانی مختلف و متعددی دارد و شک نباید کرد پس در پروسه درمانی اطمینان خاطر داشته باشید.  در این مسیر،نخست شناخت نسبت به این مساله و سپس یافتن راه درمانی برای آن،دارید دانش پزشک متخصصی است که شما به همراه کودکتان نزد وی خواهید رفت.

اگر شما ساکن تهران هستید می توانید جهت بررسی ها و شناخت بیشتر درباره بهترین روانکاو در تهران و ویژگیهای نشان دهنده یک روانشناس خوب در تهران همینجا کلیک کنید.

درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان . درمان تیک . درمان تیک در کودکان . درمان تیک با هیپنوتیزم . بهترین درمان تیک . روش درمان تیک . تیک و درمان .

 

 

 دیدگاه خود را نویسید

(لازم)

(به صورت محرمانه باقی می ماند)

*