آذر ۰۸۱۳۹۶

درمان سردردهای عصبی با رواندرمانی.

به ایستاگرام دکتر دارابی بپیوندید

آدرس پیج ایستاگرام دکتر دارابی =dr__darabi (بعد از dr دو تا آندرلاین)

یکی از کارها و وظایف دکتر متخصص در روانشناس بالینی ، درمان بیماریهای سایکو سوماتیک است.  یکی از بیماریهای شایع جسمانی که عده ای زیادی از مردم به آن گرفتار هستند،سردرد است .کمتر کسی است که از سردرد در رنج نبوده باشد و آنرا تجربه نکرده باشد.طبق آمارهای علمی بسیاری از سر دردها ریشه عصبی و روانی دارند.به عبارت دیگر بسیاری از بیماریهای مربوط به سردرد روان تنی یا همان سایکوسوماتیک است.معمولا افراد گرفتار قبل از بروز سردرد حمله های عصبی دارند که از درون و یا عوامل بیرونی تحریک میشود.مهمترین عامل بروز سردردهای عصبی خشم و یا اضطراب است.افراد معمولا به مدت طولانی از اضطراب و خشم و یا استرسهای زندگی در رنج هستند و پزشکان هم بارها این موضوع را به بیماران با عنوان”علت مشکل شما عصبی است”خاطر نشان کردند.

بیماریهای سایکوسوماتیک به آن دسته از بیماریهای جسمی اطلاق میشود که ریشه روانی یا سایکولوژیکال دارند.ذهن یا روان ریشه بسیاری از بیماریهای جسمانی تلقی میشود و مشاهدات علمی و تجربیات بالینی آنرا به اثبات رسانیده است و امروزه پزشکان به این امر کاملا واقف هستند.

درمان این بیماریها علاوه بر درمانهای زیستی یا پزشکی،درمانهای روان شناختی نیز میباشد.منظور از درمانهای روان شناختی همان روان درمانی و روشهای هیپنوتیزم است.این بیماران با روان درمانی شناختی – رفتاری و یا هر نوع روان درمانی که به آن نیازمند باشند باید به آرامش لازم دست یابند.علاوه بر این روشهای هیپنوتیزم و تن آرامی کمک می کند که این آرامش ماندگارتر و اساسیتر میباشد.

دکتر دارابی(متخصص روانشناسی بالینی و استاد دانشگاه)

============================

کلمات کلیدی:سر دردهای عصبی..علت سردردهای عصبی.درمان سردردهای عصبی،مرکز درمان سردردهای عصبی،بهترین متخصص در درمان سردردهای عصبی و میگرن،درمان سردرد میگرن،درمان سردردهای میگرن،دکتر برای سردردهای میگرن،دکتر روانشناس،تلفن روانشناس در غرب تهران.روانشناس در غرب تهران،بهترین روانشناس در غرب تهران،روانشناس در تهران،روانشناس خوب در غرب تهران.متخصص رواندرمانی در غرب تهران،روانشناس حاذق و با تجربه در تهران.دکتر روانشناس،تلفن روانشناس در غرب تهران.روانشناس در غرب تهران،بهترین روانشناس در غرب تهران،روانشناس در تهران،روانشناس خوب در غرب تهران.متخصص رواندرمانی در غرب تهران،روانشناس حاذق و با تجربه در تهران.دکتر روانشناس،تلفن روانشناس در غرب تهران.روانشناس در غرب تهران،بهترین روانشناس در غرب تهران،روانشناس در تهران،روانشناس خوب در غرب تهران.متخصص رواندرمانی در غرب تهران،روانشناس حاذق و با تجربه در تهران.دکتر روانشناس،تلفن روانشناس در غرب تهران.روانشناس در غرب تهران،بهترین روانشناس در غرب تهران،روانشناس در تهران،روانشناس خوب در غرب تهران.متخصص رواندرمانی در غرب تهران،روانشناس حاذق و با تجربه در تهران.دکتر روانشناس،تلفن روانشناس در غرب تهران.روانشناس در غرب تهران،بهترین روانشناس در غرب تهران،روانشناس در تهران،روانشناس خوب در غرب تهران.متخصص رواندرمانی در غرب تهران،روانشناس حاذق و با تجربه در تهران.دکتر روانشناس،تلفن روانشناس در غرب تهران.روانشناس در غرب تهران،بهترین روانشناس در غرب تهران،روانشناس در تهران،روانشناس خوب در غرب تهران.متخصص رواندرمانی در غرب تهران،روانشناس حاذق و با تجربه در تهران.