فروردین ۰۴۱۴۰۱

هیپنوتیزم   یک حالت ذهنی مانند خلسه است که در آن افراد افزایش توجه ، تمرکز و پیشنهاد پذیری را تجربه می کنند.
در حالی که هیپنوتیزم غالباً به عنوان حالتی خواب مانند توصیف می شود ، اما حالتی است که در آن توجه فرد کاملا متمرکز بوده و با داشتن تخیلات زنده ، پیشنهاد پذیری خاصی را تجربه می نماید.
افرادی که حالت هیپنوتیزم دارند غالباً خواب آلود به نظر می رسند ، اما حقیقت این است که آنها کاملا آگاه و هوشیار هستند .
در حالی که افسانه ها و باورهای غلط زیادی وجود دارد ، هیپنوتیزم یک فرایند کاملاً واقعی است که می تواند به عنوان ابزاری درمانی مورد استفاده قرار گیرد.

نشان داده شده است که هیپنوتیزم دارای فواید پزشکی و درمانی است ، به ویژه در کاهش درد و اضطراب موثر است. حتی گفته شده است که هیپنوتیزم می تواند علائم زوال عقل را در سالمندان کاهش دهد.

هیپنوتیزم هدایت شونده:

این نوع هیپنوتیزم شامل استفاده از ابزاری مانند دستورالعمل های ضبط شده و موسیقی برای القای حالت خواب آور است. سایت های آنلاین و برنامه های تلفن همراه اغلب از این نوع هیپنوتیزم استفاده می کنند.

هیپنوتیزم درمانی:

هیپنوتیزم درمانی استفاده از هیپنوتیزم در روان درمانی است و توسط پزشکان مجاز و روانشناسان برای درمان بیماری هایی از جمله افسردگی ، اضطراب ، اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) و اختلالات خوردن انجام می شود.

خودهیپنوتیزم:

خودهیپنوتیزم فرایندی است که وقتی شخص حالت هیپنوتیزم را به خود القا می کند رخ می دهد. این روش اغلب به عنوان ابزاری برای کمک به خود برای کنترل درد یا کنترل استرس استفاده می شود.

موارد استفاده از هیپنوتیزم چیست ؟

چرا ممکن است شخصی تصمیم بگیرد که هیپنوتیزم را امتحان کند؟ در بعضی موارد ، ممکن است افراد برای کمک به مقابله با درد مزمن یا تسکین درد و اضطراب ناشی از اقدامات پزشکی مانند جراحی یا زایمان ، به دنبال هیپنوتیزم بروند.

پیج سلامت اول

هیپنوتیزم..مرکز هیپنوتیزم درمانی..بهترین مرکز هیپنوتیزم ایران ..مرکز هیپنوتیزم در تهران..هیپنوتیزم درمانی در غرب تهران .. هیپنو آنالیز ..هیپنوتیزم پیشرفته .. بهترین مرکز هیپنوتیزم در ایران تهران  ..هیپنوتیزم..مرکز هیپنوتیزم درمانی..بهترین مرکز هیپنوتیزم ایران ..مرکز هیپنوتیزم در تهران..هیپنوتیزم درمانی در غرب تهران .. هیپنو آنالیز ..هیپنوتیزم پیشرفته .. بهترین مرکز هیپنوتیزم در ایران تهران  ..هیپنوتیزم..مرکز هیپنوتیزم درمانی..بهترین مرکز هیپنوتیزم ایران ..مرکز هیپنوتیزم در تهران..هیپنوتیزم درمانی در غرب تهران .. هیپنو آنالیز ..هیپنوتیزم پیشرفته .. بهترین مرکز هیپنوتیزم در ایران تهران  ..هیپنوتیزم..مرکز هیپنوتیزم درمانی..بهترین مرکز هیپنوتیزم ایران ..مرکز هیپنوتیزم در تهران..هیپنوتیزم درمانی در غرب تهران .. هیپنو آنالیز ..هیپنوتیزم پیشرفته .. بهترین مرکز هیپنوتیزم در ایران تهران  ..هیپنوتیزم..مرکز هیپنوتیزم درمانی..بهترین مرکز هیپنوتیزم ایران ..مرکز هیپنوتیزم در تهران..هیپنوتیزم درمانی در غرب تهران .. هیپنو آنالیز ..هیپنوتیزم پیشرفته .. بهترین مرکز هیپنوتیزم در ایران تهران  ..هیپنوتیزم..مرکز هیپنوتیزم درمانی..بهترین مرکز هیپنوتیزم ایران ..مرکز هیپنوتیزم در تهران..هیپنوتیزم درمانی در غرب تهران .. هیپنو آنالیز ..هیپنوتیزم پیشرفته .. بهترین مرکز هیپنوتیزم در ایران تهران  ..