اردیبهشت ۱۸۱۴۰۱
 

طرح «بیمه پایه و تکمیلی خدمات روانشناسی» به کجا رسید؟
طرح «بیمه پایه و تکمیلی خدمات روانشناسی» در اسفند ۱۳۹۵ به تصویب مجلس رسید. به موجب این طرح مقرر بود که خدمات مشاوره‌ای و روان‌درمانی تحت پوشش بیمه‌ها قرار گیرد. اما این طرح پس از تصویب مورد غفلت و فراموشی قرار گرفت. در آذرماه ۱۳۹۸ پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران خبر از صدور دستور بررسی بیمه پایه و تکمیلی روانشناسان و مشاوران از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی داد.

اما در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ طرح مزبور به مرحله اجرا درنیامد. در جدیدترین اظهارنظر مسئولین در خصوص مغفول‌ماندن طرح مصوب «بیمه پایه و تکمیلی خدمات روان‌شناسی و مشاوره»، محمد حاتمی، رئیس نظام روانشناسی کشور، می‌گوید: «بیمه روانشناسی بر اساس بند ج ماده ۱۰۲ که در قانون برنامه ششم است را به صورت جدی پیگیری کردیم و با بیمه سلامت و هیأت دولت جلسه داشتیم و در نهایت قرار شد که یک ردیف بودجه برای این موضوع در  بودجه ۱۴۰۱ درنظر بگیرند اما در بودجه امسال نیز ردیفی برای اجرای قانون مزبور در نظر گرفته نشد.»

این کوتاهی نهادهای مسئول در حالی است که بحران‌های درهم‌تنیده اقتصادی، اجتماعی و روحی، به ویژه پیامدهای روانی کرونا، نیاز افراد به دریافت خدمات سلامت روان را به ضرورتی اجتناب‌ناپذیر تبدیل کرده است.

بیمه روانشناسی..خدمات بیمه رواندرمانی..بهترین بیمه..بیمه روانشناسان..بیمه مشاوران..دکتر روانکاو تهران..دکتر روانشناس خوب تهران..بهترین روانکاو..بهترین روانشناس در تهران..بهترین مشاور..بیمه روانشناسی..خدمات بیمه رواندرمانی..بهترین بیمه..بیمه روانشناسان..بیمه مشاوران..دکتر روانکاو تهران..دکتر روانشناس خوب تهران..بهترین روانکاو..بهترین روانشناس در تهران..بهترین مشاور..بیمه روانشناسی..خدمات بیمه رواندرمانی..بهترین بیمه..بیمه روانشناسان..بیمه مشاوران..دکتر روانکاو تهران..دکتر روانشناس خوب تهران..بهترین روانکاو..بهترین روانشناس در تهران..بهترین مشاور..بیمه روانشناسی..خدمات بیمه رواندرمانی..بهترین بیمه..بیمه روانشناسان..بیمه مشاوران..دکتر روانکاو تهران..دکتر روانشناس خوب تهران..بهترین روانکاو..بهترین روانشناس در تهران..بهترین مشاور..

متاسفم! ارسال دیدگاه بسته شده است.