مهر ۲۲۱۴۰۱
 

هیپنوتیزم سریع و هیپنوتیزم فوق سریع متدی است برای به سرعت خلسه بردن سوژه که هیپنوتراپیست به منظور بهره بردن هرچه بیشتر سوژه از جلسه هیپنوتراپی این روش ها استفاده میکند.

اخلاق در استفاده از روش هیپنوتیزم سریع

برای سالیان دراز هیپنوتراپیست ها از یاد گرفتن این روش درهیپنوتیزم درمانی محروم بوده اند. عده ی زیادی هم حتی اسم آن را نشنیده اند. خیلی ها فکر میکردند که این روش نوعی نمایش است و ارزش بالینی ندارد و یا حتی عده ای استفاده از آن را منع میکردند. مثلا درانجمن هیپنوتیزم هنوز هم استفاده از این روش توسط مدرسان این مجموعه منع میشود و عنوان میشود که این نوع هیپنوتیزم عوارض روحی بسیاری را به بار خواهد آورد.

با این نوع طرز تفکر تعجبی هم نباید کنیم که هیپنوتراپیست های ما با محرومیت از یادگیری یکی از قدرتمند ترین ابزار کارشان فارغ التحصیل میشوند و در این بین متاسفانه آنها هم آنچه که یاد نگرفته اند و از مربیان خود نیاموخته اند  نمیتوانند به نسل بعد انتقال دهند.

خرده ای هم نباید از مربیان آنها گرفت. بخاطر اینکه اگر  آنها این روش را آموزش میدیدند و میفهمیدند که چطور کار میکند حتما به نسل بعدی انتقال میدادند.

اکثر مربیان امروز جامعه ما هنوز روشهای هیپنوتیزمی پیش پا افتاده قدیمی سال پیش را انجام میدهند و در قبال روشهای منسوخ شده و قدیمی خود نوعی تعصب هم دارند. روشهایی که با خسته کردن ذهن سوژه آنها را به خلسه ی ناپایدار میبرند. روشهایی که در انسان مدرن امروزی دیگر سازگار نیست و حالا بعد اینکه او را از هیپنوتیزم نا امید میکنند به او میگویند که تو هیپنوتیزم پذیر نیستی.

 

اگر بخواهیم افراد را با چشمان خود، هیپنوتیزم کنیم از فرد بخواهید یکنواخت بایستد. طوری که وزنش را در تمام قسمت های بدنش متعادل نگه دارد.
به او بگویید که مستقیما روبرویش را نگاه کند. به ناحیه زیر چشم راست خود اشاره کنید و به او بگویید که نگاهش را در آنجا متمرکز کند.
خیلی آهسته از ۵ بشمارید سپس از او بخواهید تا با وزن توزیع شده یکنواخت بایستد. از او بخواهید که با حفظ تماس چشمی قوی و تزلزل ناپذیر به جسم نگاه کند. هنگام نگاه کردن به چیز مورد نظر پلک نزند.

به آهستگی از ۵ بشمارید و پلک نزنید. همینطور که می شمارید از شخص مورد نظر بگویید که چشمانش افتاده، چشمانش سنگین است و در نهایت چشمانش بسته می شوند.

پس از آن کلمات “اکنون بخواب” را بگویید و خودتان هم آماده باشید تا شخص را بگیرید و روی صندلی یا زمین بگذارید، زیرا بدن آن کاملاً بی حس است.

بعد از بسته شدن چشمان او این قسمت را برایش تکرار کنید: “شما اکنون در حالت هیپنوتیزم آرام و دلپذیرهستید. هیچ چیزی در جهان وجود ندارد که حالت خوشایند شما را مختل کند تا زمانی که من به شما بگویم آن را ترک کنید. می خواهم به هر کلمه ای که می گویم گوش دهید. ”

به فرد بگویید که دوست دارد چه کار کند. این می تواند از کاهش وزن یا ترک سیگار گرفته تا خوردن یک سیب باشد. اگر شما یک هیپنوتیزم کننده آموزش دیده نیستید، هنگام صحبت با فرد، در این شرایط احتیاط کنید. شما باید از قبل با فرد مراجعه کننده صحبت کنید تا مشخص شود که آ شخص تحت تأثیرچه موضوعاتی است.

فرد را از حالت هیپنوتیزمی خارج کنید. چنین چیزی بگویید: “وقتی دست می کوبید ( مثلا زدن دست به میز) تازه و تازه از خواب بیدار می شوید و احساس استراحت و آرامش می کنید.”

به فرد اجازه دهید چند دقیقه بعد از هیپنوتیزم، دراز بکشد و از او بخواهید که در مورد این تجربه فکر کند.

چه زمانی هیپنوتیزم موثر خواهد بود؟

هیپنوتیزم، زمانی موثرتر است که توسط پزشک یا هیپنوتراپیست حرفه ای استفاده شود.
هیپنوتیزم، یک روش جدی برای تأثیر روانی بر روی افراد است. از این ابزارها برای سرگرمی یا شوخی استفاده نکنید!.

فردی که مورد هیپنوتیزم واقع شده است در چند دقیقه اول، چون در حالت روحی بالا قرار دارد موقعیتی خوب است که بتوانید به او القاعات مثبت وارد کنید و به او پسنهادات هم بدهید.
یک هیپنوتیزم کننده با تجربه، اغلب از این لحظات برای ارائه پیشنهادات مثبت در مورد موفقیت و عزت نفس استفاده می کند. سپس شخص هیپنوتیزم شده، اغلب این افکار را در روزها، هفته ها و ماه های آینده به ذهن خودش انتقال می دهد و سبب کمک به او خواهد شد.

ارتباط بین هیپنوتیزم شونده و هیپنوتراپیست؛

هیپنوتیزم اغلب یک تجربه بسیار لذت بخش است که در آن می توان بلوک های احساسی که سرکوب شده بودند را احیا کرد. پس از بیرون آمدن از فرایند هیپنوتیزم، برخی از افراد “نزدیکی” احساسی با هیپنوتراپیست را تجربه می کنند. این سبب می گردد که احساس تقویت شود و فرد مراجعه کننده حس خوبی داشته باشد.

وقفه های احساسی، در هیپنوتیزم چشمی؛

وقفه، یک طغیان شدید احساسی است که در اثر شکل گیری ناگهانی یک رویداد یا ایده ی سرکوب شده ایجاد می شود. در موارد نادر، فردی که به دنبال حل مشکلات به کمک هیپنوتیزم است، اگر بخواهد این عواطف سرکوب شده را احیا کند، از شرایط آسیب زای گذشته را تجربه می کند.

در این حالت فرد گریه های غیرقابل کنترل، خشم انفجاری یا علائم وحشت را از خودش نشان می دهد. در این مواقع، برای هیپنوتراپیست مهم است که آرامش خود را حفظ کرده و از دست زدن به فرد خودداری کند. سپس می تواند با القاِعاتی به فرد، او را به زمان برگرداند…

بهترین متخصص هیپنوتیزم در غرب تهران،هیپنوتیزم قوی،هیپنوتیزم سریع،هیپنوتراپیست خوب،هیپنوتراپی،هیپنوتیزم درمانی، هیپنوتیزم عمیق،هیپنوتیزم برای خواب.بهترین متخصص هیپنوتیزم در غرب تهران،هیپنوتیزم قوی،هیپنوتیزم سریع،هیپنوتراپیست خوب،هیپنوتراپی،هیپنوتیزم درمانی، هیپنوتیزم عمیق،هیپنوتیزم برای خواب.بهترین متخصص هیپنوتیزم در غرب تهران،هیپنوتیزم قوی،هیپنوتیزم سریع،هیپنوتراپیست خوب،هیپنوتراپی،هیپنوتیزم درمانی، هیپنوتیزم عمیق،هیپنوتیزم برای خواب.بهترین متخصص هیپنوتیزم در غرب تهران،هیپنوتیزم قوی،هیپنوتیزم سریع،هیپنوتراپیست خوب،هیپنوتراپی،هیپنوتیزم درمانی، هیپنوتیزم عمیق،هیپنوتیزم برای خواب.بهترین متخصص هیپنوتیزم در غرب تهران،هیپنوتیزم قوی،هیپنوتیزم سریع،هیپنوتراپیست خوب،هیپنوتراپی،هیپنوتیزم درمانی، هیپنوتیزم عمیق،هیپنوتیزم برای خواب.بهترین متخصص هیپنوتیزم در غرب تهران،هیپنوتیزم قوی،هیپنوتیزم سریع،هیپنوتراپیست خوب،هیپنوتراپی،هیپنوتیزم درمانی، هیپنوتیزم عمیق،هیپنوتیزم برای خواب.بهترین متخصص هیپنوتیزم در غرب تهران،هیپنوتیزم قوی،هیپنوتیزم سریع،هیپنوتراپیست خوب،هیپنوتراپی،هیپنوتیزم درمانی، هیپنوتیزم عمیق،هیپنوتیزم برای خواب.بهترین متخصص هیپنوتیزم در غرب تهران،هیپنوتیزم قوی،هیپنوتیزم سریع،هیپنوتراپیست خوب،هیپنوتراپی،هیپنوتیزم درمانی، هیپنوتیزم عمیق،هیپنوتیزم برای خواب.بهترین متخصص هیپنوتیزم در غرب تهران،هیپنوتیزم قوی،هیپنوتیزم سریع،هیپنوتراپیست خوب،هیپنوتراپی،هیپنوتیزم درمانی، هیپنوتیزم عمیق،هیپنوتیزم برای خواب.بهترین متخصص هیپنوتیزم در غرب تهران،هیپنوتیزم قوی،هیپنوتیزم سریع،هیپنوتراپیست خوب،هیپنوتراپی،هیپنوتیزم درمانی، هیپنوتیزم عمیق،هیپنوتیزم برای خواب.بهترین متخصص هیپنوتیزم در غرب تهران،هیپنوتیزم قوی،هیپنوتیزم سریع،هیپنوتراپیست خوب،هیپنوتراپی،هیپنوتیزم درمانی، هیپنوتیزم عمیق،هیپنوتیزم برای خواب.

 دیدگاه خود را نویسید

(لازم)

(به صورت محرمانه باقی می ماند)

*