تیر ۰۳۱۳۹۱
 

 هیپنوتیزم در درمان چه بیماریهایی موثر است؟

هیپنوتیزم نشانه تاثیر ذهن بر جسم و خصوصا مغز است چرا که هیپنوز از طریق مغز روی بدن تاثیر میگذارد . بیماریهای زیادی با هیپنوتیزم درمان میشوند، حتی بسیاری از بیماریهای جسمی ، ولی نباید از هیپنوتیزم انتظار تاثیر معجزه آسا داشت.

 در واقع هیپنوتیزم هم در راستای نظام علت و معلولی عمل میکند. متاسفانه برخی از همکاران و نویسندگان به حدی در مورد هیپنوتیزم مطالب غیر واقع بینانه را بیان کردند که در مردم انتظارات غیر منطقی از هیپنوتیزم ایجاد شده است.

  هیپنوتیزم در درجه اول روی بیماریهایی مثل افسردگی(از نوع اکتسابی نه از نوع ارثی آن) ،اضطراب و سایر اختلالات اضطرابی مثل پی.تی.اس.دی ، فوبیها یا هراس و ترس مرضی،و اختلال پانیک.،بیماریهای هایپوکندریازیس یا خود بیمار انگاری،بیماریهای جسمانی شکل،انواع اختلالات شخصیت. و در کل اختلالات روانی غیر سایکوز یا جنون اثرات خوبی دارد.برای اطلاعات بیشتر به کتاب اینجانب(هیپنوتیزم در رواندرمانی) و یا به وبلاگ هیپنوتیزم اینجانب مراجعه کنید که در بخش پیوند همین سایت لینک شده است.

دکتر دارابی-متخصص روانشناسی و هیپنوتراپیست.

درمان افسردگی با هیپنوتیزم، درمان تیک با هیپنوتیزم، درمان اضطراب با هیپنوتیزم ، بهترین متخصص هیپنوتیزم، بهترین درمانگر هیپنوتیزم در تهران، درمان پانیک با هیپنوتیزم.درمان افسردگی با هیپنوتیزم، درمان تیک با هیپنوتیزم، درمان اضطراب با هیپنوتیزم ، بهترین متخصص هیپنوتیزم، بهترین درمانگر هیپنوتیزم در تهران، درمان پانیک با هیپنوتیزم.درمان افسردگی با هیپنوتیزم، درمان تیک با هیپنوتیزم، درمان اضطراب با هیپنوتیزم ، بهترین متخصص هیپنوتیزم، بهترین درمانگر هیپنوتیزم در تهران، درمان پانیک با هیپنوتیزم.درمان افسردگی با هیپنوتیزم، درمان تیک با هیپنوتیزم، درمان اضطراب با هیپنوتیزم ، بهترین متخصص هیپنوتیزم، بهترین درمانگر هیپنوتیزم در تهران، درمان پانیک با هیپنوتیزم.درمان افسردگی با هیپنوتیزم، درمان تیک با هیپنوتیزم، درمان اضطراب با هیپنوتیزم ، بهترین متخصص هیپنوتیزم، بهترین درمانگر هیپنوتیزم در تهران، درمان پانیک با هیپنوتیزم.درمان افسردگی با هیپنوتیزم، درمان تیک با هیپنوتیزم، درمان اضطراب با هیپنوتیزم ، بهترین متخصص هیپنوتیزم، بهترین درمانگر هیپنوتیزم در تهران، درمان پانیک با هیپنوتیزم.

متاسفم! ارسال دیدگاه بسته شده است.